01-02-2022

Heeft U interesse...

Om ook bij ons te komen schilderen, bel dan Ton Poppelier, tel. 070-3247284 of stuur een mail naar Info@denoyenseschool.nl. Er is momenteel geen plaats vrij, maar dat kan veranderen.

Afscheid

Tot ons verdriet hebben wij afscheid moeten nemen van Wouter de Bruyne, de "Nestor". Ee zullen hem herinneren als een een zeer soiaaal en vriendelijk mens. Hij heeft op ons een onuitwisbare indruk achter gelaten.

Flora

De klassieke "Flora" (Homepage/portretten) is inmiddels aangekocht door Leontien Brameijer, mede ter nagedachtenis aan haar moeder Jantien. Arda heeft de panelen gerestaureerd en Herbert heeft een speciale lijst gemaakt zodat het schilderij tegen de muur kan staan. Wij hebben de "Flora" in de praktijkruimte van Leontien in Utrecht geïnstalleerd. Zo heeft "Flora toch een mooie bestemming gekregen.

Open Huis

Gedurende het weekend 21 en 22 september 2019 was ons atelier weer open voor iedereen. Dit ter gelegenheid van ons 20 jarig bestaan als "Noyense School". Wij hebben weer veel bezoekers mogen ontvangen, het was weer heel gezellig!

Expositie

Gedurende twee jaar hebben wij geexposeerd in de Maartenskliniek te Woerden.

In de loop van 2024 gaan we voor de 6e maal exposeren in Huize Nebo, Floris Arntzeniusplein 65 te Den Haag.